2011. február 6., vasárnap

Sziasztok!
Köszönöm Mankának a meghívót!
Nagyszerű ötletnek tartom,ezt a Húsvéti ünnepkörnek szentelt ajándékok, dekorációk és minden egyéb szépségeknek szánt gyűjtő oldalt.

Én főleg mostanában Filcből készítek dekorációkat, kiegészítőket.

Íme egy kis csokor belőlük...


I. Evőeszköztartók
Piros " Hímes "- Dúnántúli hímes tojás minta filcre átvíve ( praktika különdíj)

Erdélyi " hímes " tojás minta filcre átvíve ( Praktika különdíj)

Ciklámen tojás alakú - evőeszköztartó
Világos Türkiz ,tojás alakú evőeszköztartó

Még mindig a konyha de nem evőeszköztartó hanem tojás melegítő- bár ez Magyarországon nem divat, de a hideg Angliába és Amerikában nagy hagyományai vannak ...

.
Nyulacskás tojás melegítők

II. Dekorációk
1. Csipkés organza virágos tojás-barka dekoráció
2. Világos kék filc, fehér csipke és rózsás-pöttyös szalag

3. Csirke-tojásos dekoráció





4. Filc csirke--spárga lábakkal :)

5. romantikus tojás dekoráció
6. Tyúkocska-tojásos dekoráció
és egy kissé elütő munkám:)

a "Tollas húsvét" névre hallgató Dekoráció kissé shabby chic stílusban:)


9 megjegyzés:

Ilona írta...

Igazi húsvéti, tavaszi kincsek.:-)

Nem tudom, hogy csak az én gépemen ilyen óriási néhány kép, vagy így lett feltéve? Biztos át lehet szerkeszteni.

Névtelen írta...

Már írtam Szilvinek tegnap.Remélem hamarosan jelentkezik .Nem akartam én belepiszkálni a bejegyzésébe.

Hunszil írta...

Át szerkesztettem... nem tudom nálam edig is jól jött, de most kisebbeket tettem fel... így jó ???

Névtelen írta...

Ne haragudj Szilvi, három böngészővel is megnéztem, ugyanolyan maradt minden .

Névtelen írta...

Átméreteztem a problémás óriás képeket.

Amanda írta...

Nagyon szépek a filc díszeid. Legjobban a gombos-virágos hímzett tetszik!

Ida írta...

Nagyon ötletesek és szépek a munkáid. tetszik.:)

Süle Mónika írta...

Ez igen! Nagyon tetszenek ezek az alkotások! Főleg az evőeszköztartók és az ág díszek... elismerésem!

Üdv: Móni

Hunszil írta...

Egyszerűen nem értem nálam jój jönnek be a képek- de pl a barkást csak egy másik gépen tudtam megnézni, mert eleve nálam be se jött, most meg látom többször is felkereül:(((
Sajnálom valami nem ok a géppemmel:((((
Amúgy szívből köszönöm a hozzászólásokat, öröm ha tetszik másnak is :))))