2011. február 19., szombat

Húsvéti díszeim pálmalevél alapon

Kedves Manka nagyon köszönöm a meghívót!

Rögtön meg is ragadnám a lehetőséget hogy megosszam veletek az idei húsvétra kötött díszeim közül ezt a négyet. 
Az elkészítésük nagyon egyszerű.
Alapnak pálmalevelekből hajtottam kör alapot. A csavart leveleket a végeinél dróttal kötöztem össze. Az így elkészült íves alap az asztalon is megáll önmagában, de ajtódísznek is nagyon szép.
A leveleket szép színes virágokkal tömtem, a dísz közepére kerámia figurákat ültettem egy falatnyi műfűre, és szalaggal díszítettem.












Kíváncsi vagyok nektek melyik tetszik a legjobban?
Ceffavirágboltja blogomon vagyok elérhető, ha van kedvetek nézzetek be hozzám. Ezeken a díszeken kívül még sok díszt találtok.

6 megjegyzés:

Lilang írta...

Nekem alulról a második, a bárányos tetszik a sárga virágokkal :)

Ceffa írta...

Köszönöm Lilang!
Az én kedvencem a legalsó nyuszis, fehér margarétával.:)

erdoseva55 írta...

Nekem is a margarétás a kedvencem, olyan jó nézegetni őket!

Monessa írta...

Nekem a barna nyuszis tetszik a legjobban, de a báránykás is aranyos! :)De a margarétás nyuszi is aranyos! Mind aranyos! Eldöntöttem!!:))

Magdi írta...

Nálam az utolsó nyuszis a nyerő! Milyen jó neki, hogy egész nap csak a lábát lógatja!!!

Névtelen írta...

Nekem az utolsó kettő a kedvencem :)